دانشجو 68

دانشجو 68

ارائه مطالب آموزشی و محصولات با کیفیت

محل لوگو

نظرسنجی سایت

دوست دارید مطالب سایت بیشتر درباره چه موضوعاتی باشه ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 6613

فیلتر استریکلی بهترین فیلتر طلایی بورس جهت نوسانگیری و سهامداری


فیلتر استریکلی بهترین فیلتر طلایی بورس جهت نوسانگیری و سهامداری

فیلتر استریکلی بهترین فیلتر طلایی بورس جهت نوسانگیری و سهامداری

فیلتر استریکلی بهترین فیلتر طلایی بورس جهت نوسانگیری و سهامداری

 

حتی با خواندن توضیحات زیر که مربوط به فایل آموزشی فیلتر استریکلی است ممکن است دیدگاه شما به دنیای اطراف و سرنوشت شما عوض شود.


بیایید یک معامله را انجام دهیم من چند دقیقه از وقت شما را میگیرم و در عوض دیدگاه شما را به دنیا عوض می کنم و شما بهتر و راحتتر می توانید راه موفقیت را پیدا کنید. موافق هستید؟

زندگی لاکچری
اگر از معامله ی اول لذت بردید معامله ی دوم را انجام می دهیم.


پس معامله ی اول ما شروع شد :


حالا چند دقیقه از عمر گرانبهای خود را به من بدهید تا من نکات طلایی را بهتون یاد بدهم که همیشه منو در زندگی به یاد داشته باشید و بگید این سایت سرنوشت من را عوض کرد.


اول چندین نکته ی سرمایه گذاری را آموزش می دهم :


مطلب اول :


شاید شما شاغل باشید و از شغل خود هر ماه درآمدی ثابت کسب نمایید آیا با جمع کردن حقوق 10 سال یعنی 120 ماه چقدر جمع می کنید؟ فرض کنید ماهیانه 5 میلیون درآمد دارید و بعد از ده سال جمع کردن حقوق و خرج نکردن آن شما فقط 600 میلیون تومان جمع می کنید! البته تورم را صفر در نظر میگیریم چون با افزایش تورم درآمد شما بالا می رود و پول بیشتری جمع می کنید ولی ارزش آن تقریبا کمتر یا برابر 600 میلیون تومان است.


آیا برای شما جای سوال نیست که بقیه چطور ثروتمند میشوند؟ چطور ثروت های میلیاردی کسب می کنند؟ آنها باهوش هستند یا کلاهبردار یا خوش شانس؟


یک سوال دیگر : شما یک میلیون تومان سرمایه دارید و با آن چیزی را میخرید و می فروشید یا به عبارتی با آن کار می کنید آیا می توانید از این یک میلیون تومان در یک ماه فقط 50 هزار تومان کاسب شوید؟ بله تقریبا 99 درصد مردم می توانند از یک میلیون تومان در 30 روز یا همان یک ماه 50 هزار تومان کسب نمایند . مثلا یک وسیله بخرن و بفروشن یا اصلا میوه بخرن کنار خیابان بفروشن، صبر کنید اینها مثال است برای درک موضوع.

کسب سود مرکب


خب شما در یک ماه یک میلیون خود را تبدیل کرده اید به یک میلیون و 50 هزار تومان. اگر این روند را تکرار کنیم و شما 50 هزار را خرج نکنید و دوباره همراه با یک میلیون تومان با آن کاسبی کنید با یک محاسبات ریاضی پول شما بعد یک سال تقریبا می شود یک میلیون و 800 هزار تومان بعد از 10 سال تقریبا می شود 350 میلیون تومان.

با ماشین حساب یک میلیون را به اضافه ی 5 درصد کنید بعد مبلغ به دست آمده را به اضافه ی 5 درصد کنید و همچنین ادامه بدید تا 120 بار یا به عبارت دیگر فرمول آن می شود :

1000000*(1.05)^120

اگر هر ماه حساب کنیم می شود

ماه اول 1050000
ماه دوم 1102500
ماه سوم 1157625
ماه چهارم 1215506
و الی آخر

مرد پول دار


چیه ؟ تعجب کردید؟ حالا کجاش را دیدید.... اگر به مثال قبلی بر گردیم و شما ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشید احتمالا پس اندازی در حد 50 میلیون تومان بتوانید جمع کنید حال اگر به جای یک میلیون این مثال شما 50 میلیون داشته باشید پول شما می شود 17.5 میلیار تومان! باز تعجب کردید درسته؟


بله این طوری شما می توانید به درآمدهای بالایی برسید وقتی شما 17.5 میلیارد بدست آوردید و اگر بتوانید از هر یک میلیون آن 50 هزار تومان کاسب بشوید یعنی ماهیانه درآمدی حدود 875 میلیون تومان ! حتی بیشتر از پس انداز مثال اول که 600 میلیون بود.

کسب درآمد اینترنتی


باور کنید اغلب ثروتمندان دنیا با این روش به ثروت رسیدند، فقط با پول کمشان کاسبی کردند و پس انداز کردن و صبر داشته اند.


فکر نکنم تا آلان از معامله ی اول احساس بدی داشته باشید.


معامله ی ما ادامه دارد:


حالا اگر شما این موضوع را خوب درک کنید می توانید با یک برنامه ریزی درست و صبر کردن به راحتی بعد از ده سال به ثروتی برسید که این بار ثروت برای شما کار کند نه شما برای ثروت و به تمام آرزوهای خود برسید.

این جملات یک جملات تبلیغاتی نیستند و حقیقتی هستند که باید آن را بدایند و در کتاب های کسب ثروت اغلب با نام سرمایه گذاری از آنها یاد می شود.


مطلب دوم :


آلان شما را با یک موضوع دیگری آشنا می کنم که از مثال قبلی بیشتر تعجب کنید! چیزی در حد پیدا کردن یک گنج البته باید درکش کنید.

راه های سب ثروت - فکر کردن


شما شاید با بورس آشنا باشید یا اصلا در بورس فعالیت میکنید و ممکنه تجربه ی خوبی از آن نداشته باشید ولی همه را کنار بگذارید و من یک مثال دیگه عرض میکنم با شرایطی که میگم.


فرض کنید شما در بورس خیلی استاد شدید یا روش جادویی را به شما یاد داده اند که هر روز می توانید یک سهم پیدا کنید که 3 درصد به شما سود می دهد هر چند در روز خیلی از سهم ها بالای 4 یا 5 درصد سود می دهند.

بورس - نمودار قیمت


همان پول مثال قبلی یعنی 50 میلیون را می آوریم داخل بورس، روش جادویی را بلد هستیم و شروع می کنیم، روز اول 3 درصد سود یعنی یک و نیم میلیون تومان سود روز بعد سه درصد دیگر و سود روزهای قبلی را خرج نمی کنیم تا ده سال اینبار چون روزانه است و هر ماه تقریبا 20 روز بورس باز است می شود تقریبا 240 روز، یعنی بعد از یک سال پول شما می شود 60 میلیارد تومان! خیلی تعجب کردید؟!

بله چون محاسبات این طور است :
روز اول 51.5 میلیون
روز دوم 53 میلیون
روز سوم 54.6 میلیون
روز چهارم 56.3 میلیون تومان و الی آخر

شما همان مثال قبلی را در نظر بگیرید در مثال قبلی در یک ماه 5 درصد بود و 120 ماه داشتیم ولی اینبار هر روز 5 درصد و در نصف سال 120 روز بورس باز است یعنی ده سال شما می شود شش ماه

** توجه کنید این مثال تقریبا رویایی است **

بورس - فیلتر بورسی


اما ما قناعت می کنیم و فرض می کنیم در بورس ما در روز فقط نیم درصد سود می کنیم یا در ماه ما فقط سه سهم پیدا می کنیم که سه تاش سه درصد سود می کنند، اگر بورس کار کرده باشید می دانید این خیلی معمولی است و تقریبا 100 درصد پیدا می شود. حال پول ما بعد از ده سال می شود 8000 میلیارد تومان !


شاید باورش سخت باشه ولی خیلی از افراد به راحتی روزانه نیم درصد سود را در بورس کسب می کنند. اغلب سرمایه داران بزرگ دنیا مثل وارن بافت بیشتر از این مبلغ را سود کرده اند.


تا اینجا از معامله با من لذت بردید ؟ دیدگاه شما عوض شده ؟ می دانم به فکر فرو رفته اید.


حالا بیایید معامله ی بعدی را شروع کنیم :


شاید شما از بورس هیچ اطلاعی نداشته باشید و هر چیزی که می شنوید درک نمی کنید یا نمی توانید از هیچ روشی کسب درآمد نمایید ولی فیلتر استریکلی چیز دیگری است. فرصت جبران ضررها را از دست ندهید و از این فیلتر شگفت انگیز کمک بگیرید.


فیلتر بورس استریکلی یک الگوی پیشرفته ای است که ما آن را به صورت فیلتر درآورده ایم و فقط کافی است شما آن را در بخش فیلتر نویسی سایت tsetmc.ir قرار دهید و سهم های عالی و مستعد رشد را شکار نمایید.
نگران نباشید در این فایل آموزشی با زبان ساده و خیلی مبتدی، تمام مراحل را توضیح داده ایم که یک بچه ی 12 ساله بدون کمک گرفتن از هیچ شخصی بتواند به کمک فیلتر استریکلی سهم های پر سود را شکار نماید.

فیلتر طلایی و پول ساز


فیلتری که به راحتی می تواند سرنوشت شما را تغییر دهد حتی دیدگاه شما را به بورس تغییر دهد و بورس برای شما یک محیط جذاب و لذت بخشی شود.


قبل از هر چیزی به نکات زیر توجه نمایید :


1- با این فیلتر دیگر نیازی به هیچ فیلتر دیگری نخواهید داشت چون 90 درصد سهم ها قبل از رشد وارد الگوی استریکلی می شوند.


2- طبق آموزش های ارائه شده این فیلتر به هزاران نوع فیلتر دیگر تبدیل می شود و فقط کافی است اعداد داخل فیلتر ا طبق آموزش تغییر دهید.


3- شما می توانید طبق آموزش اعداد فیلتر را تغییر دهید و احتمال موفقیت خود را به بالای 90 درصد برسانید. لازم به ذکر است هرچقدر فیلتر سختگیرانه تنظیم شود احتمال موفقیت خیلی بالا می رود و تعداد سهم هایی که در یک یا چند روز شکار می کند کمتر می شود.

تنظیمات فیلتر بورس


4- طبق تنظیمات ما هر روز دو یا سه سهم شکار می شود و احتمال موفقیت بالای 80 درصد است. این را بدانید در دنیا بورس و سرمایه گذاری هیچ روشی 100 درصد نیست و اگر شخصی گفت روش من 100 درصد است یا فیلتر من تضمینی است یک دروغ بزرگ گفته است.


5- فیلترها و روش های نوسانگیری زمانی بهتر عمل می کنند که تعداد اشخاص کمی از آن اطلاع داشته باشند ولی این فیلتر با توجه به تغییر پارامترها هیچ وقت از کار نمی افتد و اگر هم عمومی شود حتی بهتر عمل می کند و افراد زیادی همراه شما خرید را انجام می دهند و سهم به صورت شارپی بالا می رود.


6- فیلتر استریکلی الگوی است که هر سهم که به صورت واقعی می خواهد رشد کند این مسیر را طی می کند.


7- فقط شما کافی است در ماه چهار سهم شکار کنید و ضریب موفقیت را حدود 75 درصد در نظر بگیرید پس 3 سهم شما سود می دهد و یکی ضرر می کند. در کل دو سهم شما سود کرده و اگر هر کدام حداقل سه درصد سود بدهند شما به نتیجه ی مورد نظر می رسید. توجه کنید من حداقل های واقعی را در نظر میگیرم و آلان مثال بالا نیست که همه ی شرایط ایده آل باشد. زندگی واقعی است و هر احتمالی وجود دارد.

 

فیلتر پولساز بورس


8- فیلتر استریکلی مانند یک غذا می ماند وقتی شخصی غذای یک رستوران را می خورد میداند مواد تشکیل دهنده ی آن چیست ولی میزان ترکیب مواد و روش پخت را نمیداند ، شاید شما کمی فیلتر نویسی بلد باشید ولی نمی دانید ترکیب این چند پارامتر و تنظیم آنها طبق آموزش نتایج شگفت انگیزی می دهد.

مثلا خیلی ها از اندیکاتور ایچیموکو میلیاردی سود می کنند ولی شما نمی توانید چون نکات و تنظیمات آن با توجه به بازار ایران را بلد نیستید. هرچند این فیلتر از هیچ اندیکاتوری کمک نمی گیرد.


دوست عزیز شما می توانید فیلتر استریکلی همراه با آموزش تنطیمات اعداد آن و روش استفاده ی آن را خریداری نمایید و به راحتی ثروت خود را چندین برابر نمایید و به آرزوهای خود برسید. شما فقط ظرف مدت خیلی کمی حتی شاید در اولین معامله ی خود مبلغی چند برابر این فایل را کسب نمایید. اگر در بورس بوده اید بارها بیشتر از این مبلغ ضرر کرده اید.

 

خرید آموزش

  انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 73

دیدگاه های کاربران (0)

راهنمای جامع جوملا

راهنمای جامع جوملا

جوملا یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد وب سایتی حرفه ای و زیبا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی ایجاد کنید. این راهنمای جامع، تمام آنچه را که برای شروع کار با جوملا نیاز دارید به شما آموزش می دهد، از نصب و پیکربندی تا ایجاد محتوا، ... ...

دریافت فایل : راهنمای جامع جوملا
آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...

دانلود جزوه خلاصه کتاب شیمی فیزیک اتکینز + حل المسائل زبان انگلیسی- pdf

دانلود جزوه خلاصه کتاب شیمی فیزیک اتکینز + حل المسائل زبان انگلیسی- pdf

دانلود جزوه خلاصه کتاب شیمی فیزیک اتکینز + حل المسائل زبان انگلیسی- pdf شامل: جزوه فارسی در 83 صفحه و حل المسائل انگلیسی در 479 صفحه ... ...

دانلود جزوه [آموزش و پرورش ابتدایی، راهنمایی و متوسطه](احمد صافی) به صورت پاور پوینت و 10 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود جزوه [آموزش و پرورش ابتدایی، راهنمایی و متوسطه](احمد صافی) به صورت پاور پوینت و 10 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود جزوه [آموزش و پرورش ابتدایی، راهنمایی و متوسطه](احمد صافی) به صورت پاور پوینت و 10 دوره نمونه سوال با پاسخنامه شامل 3 فایل: فایل کامل پاورپوینت (300 اسلاید) با قابلیت ویرایش همان فایل با فرمت pdf و 10 دوره نمونه سوال به همراه پاسخنامه ... ...

تمامی حقوق سایت "دانشجو68" محفوظ میباشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما